Általános szerződési feltételek
1. Rendelés, vásárlás
A megrendelések feladása elektronikus úton, a webshop.informpatika.hu weboldalon keresztül a nap 24 órájában lehetséges. Hétvégén és ünnepnapokon beérkezett elektronikus megrendelések feldolgozása az azt követő első munkanapon történik. A rendszer a megrendelés beérkezését követően automatikus válaszlevelet küld, ezzel jelezve, hogy a megrendelést fogadta. Ha ez a visszaigazoló elektronikus levél nem érkezik meg Önhöz, akkor a rendelés nem jutott el rendszerünkbe. A megrendelések feldolgozásakor minden esetben, telefonon vagy elektronikus levélen keresztül, egyeztetés történik a vásárlóval, ezért kérjük, hogy rendelésekor telefonos elérhetőséget is adjon meg a gyorsabb ügyintézés érdekében..
Az áruházban feltüntetett árak, érvényes fogyasztói árak. Amennyiben technikai hiba miatt téves ár jelenik meg a webáruházban, az áru elküldése előtt telefonon, illetve elektronikus levélben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.
A webáruházban az árak mellett az aktuális, rendelkezésre álló szabad raktárkészletet is feltüntetjük. A raktárkészlet 10 percenként kerül frissítésre.
A raktáron jelenleg nem lévő megrendelt termékek ára változhat! Ez lehet áremelkedés és árcsökkenés is. Az árváltozás oka lehet beszállítói vagy gyártói ármódosítás, illetve árfolyam ingadozás is.
A vásárlás lehetséges formái:
- személyes vásárlás
- futár általi kiszállítás
Személyes vásárlás előtt mindenképpen szükséges leadni a megrendelést elektronikus úton, mivel ez esetben kerül a megrendelt termék az üzletünk raktárába. Internetes megrendelés távollevők között kötött szerződésnek minősül, melyet a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet szabályoz. A megrendelések rendszerünkben rögzítésre kerülnek, később is visszakereshetőek. Megrendelés, és annak visszaigazolása magyar nyelven történik. Előzetes megrendelés nélküli személyes vásárlásra nincs lehetőség.
A megrendelések feldolgozása és átadása a futárszolgálat számára, hétköznapokon történik, hétvégén szünetel. A megrendelés időpontjában raktáron nem lévő, de általunk beszerezhető árukra is veszünk fel rendelést, de a teljesítés a beszerzési lehetőségektől függ.
2. Szállítási, fizetési feltételek
A megvásárolt termékhez tartozó garancialevél és a vásárlással kapcsolatos számla kiállítása a termék kiküldésével egyezően azonnal megtörténik, azokat a regisztrációkor megadott emailcímre elektronikus úton továbbítjuk vagy a termék mellé csomagoljuk. Az esetleges garancia érvényesítésekor a garancialevélre és a számlára van szükség.
Kiszállítás esetén csomagolási költségeket nem számítunk fel, a szállítási költség ellenben a vásárlót terheli. Kiszállítás csak hétköznapokon lehetséges.
Fix délelőtti kiszállítás esetén a futárszolgálatnál felárral kell számolni, mely további nettó 1 000 Ft költséget jelent.
Minden 16:00-ig leadott rendelés következő munkanap garantáltan kiszállításra kerül, abban az esetben, ha minden termék raktáron van!
Ha nincs, vagy részben van raktáron a megrendelés, akkor a szállítás előrelátható időpontjáról telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk ügyfeleinket. Munkaszüneti napokon kiszállítás nincs.
Átvételkor szíveskedjen ellenőrizni a kézbesítő előtt a csomag sértetlenségét. Ha sérülést talál, ne vegye át a csomagot, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. A csomag fizikai sérüléséről utólagos reklamációt jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
3. Fizetési lehetőségek
Személyes átvétel esetén készpénzes illetve bankkártyás (VISA, MASTERCARD) fizetésre van lehetőség. Internetes vásárlás esetén a fizetés készpénzben, az áru átvételekor, a futárnál történik. Egyéni elbírálással lehetőség van átutalásos, illetve előre utalásos fizetési módra is.